29 January, 2011

menyampah aku!!!

 ade la sorang budak ni..mmng sje nak naik kan kemarahan aku..sdap2 je ejek aku ni malas..dah la tulis kat fb pulak tu..buat malu aku je...mmng bengang gile la aku ngan die..
lepas tu dah buat kesalahan minta maaf..pas tu kalo dh maafkan buat balik..AKU PALING BENCI BUDAK MACAM NI!!!!
lepas tu die kate pulak kawan die bukak fb pas tu kawan die yng ckp aku malz...nampak sangat la menipu!!!


die ingat aku ni budak darjah 5 ke nak tipu mcm tu..!!!!
lagi satu..fb mne bleh tukar pasword..kalo nak tukar pasword kene pegi kat yahoo...NAMPAK SANGAT MENIPU NYE....!!!!


-TAMAT-
Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

1 comment:

Masammanis said...

kalo nak menipu agak2 la