20 March, 2011

Mandi-manda kat Papan.,.

Huwaaa.. best nye dapat mandi kat papan..aku pelik tol time dh nak abis skola bru la dpt sronok..hermm...
ohh ok balik kepada topik..
tadi aku,keluarga aku ngan sedare gi Papan..mmng excited gile..
nak masuk dalam tuh punye la jauh..huhu
pastu dah sampai..kite orng nak cari tempat yang best2 la..dah jumpa TIBA-TIBA !!!!!!!!!


GRRRRRRR!!!!!!!!...aku keluar la dari kete..tngok2 rupa nya kete tersangkut..tersalah masuk ..jalan tu tinggi sangat sbb tu tersangkut...pastu...nak keluar..x dpt2..erm..
naseb baek mak long aku ade idea....kite orng letak batu kat belakng tayar..pastu tkn minyak..


BROOMMMMMM!!!!..YEAH!!!..dah lepas..selamat dh...
hahaahha..
aku mula2 dah x tau nak buat ape..naseb baik leh kuar..kalo x...haih..


perghh..mmng gile tol..x pernah aku kuar jadi cam ni..heheheh
tpi ape pon best..~~~~


-TAMAT-
Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

No comments: