12 April, 2011

x dtng skola..~

 awok sume~~
hari ni mcm biase aku bangun.kol 6.15..pastu aku bangun tibe2 aku rase mate sebelah aku bengkak..
ntah cam ne leh bengkak..
tdi pukul 5.00 pagi ade bangun pagi nak melepas kan hajat.
ok je mate ni..pastu bangun nak siap gi skola bengkak pulok~~...huhu
x dpt la nak jumpa kawan2 sbb mate bngkak la ni..aishh!!!

ingat kan nak sambung blik tido..tpi x dpt tido blik..haish...
time nak skola menggedik nak tido balik!!..ni dh ade peluang nk tido x leh tido blik..haish...!!!

alorh..rindu la kwan baik aku~~..eleh x sampai sehari dh rindu apola~~!!.'
ingat kan nk sembang ngan kwn..sbb ari ni bnyk cikgu x dtng sbb sibuk ngan kawad kat arena square


ahh peduli ape aku..!!!asal kan aku dpt duk umah...leh on9.haha..
nnti leh aku study kat skali..nnti kalo kat skola kalo cikgu x de x leh nak study..
hantu-hantu menghasut menyembang ngan jalan2 satu skola~~...hantu tu kawan aku le.
hahaha...
haha....jahat tul la aku ni panggil kwan hantu..haha..
gurauan semate2..ok my friend??~~.hahah...
aku mmng bersyukur dapat kawan cam korunk..
koruk dh la spotting,gile2..mcm2 la..sampai aku pon jadi gile..

first masuk skola aku pendiam..lpas dpt kwn mcm korunk aku jadi gile2...dripade aku susah nak tegur orng x kenal bleh main tegur cam tu je..hahaha...your are my best friends!!!!
.

-TAMAT-
Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

No comments: