08 May, 2011

Happy Mother"s Day!!!

Hye..hye..hye..
Dup..dap.dup..dap..dup..dap..jantung aku degup laju sebab takut nak exam dah besok..T.T
tak suke exam..tak suke!!tak suke!!!
doa2 kan la untuk aku yeep...
ohhh..hari ni hari mothers day ye..aku tak bagi hadiah pon kat mak aku..hadiah tak penting..yang penting kite sayang mak kite dan hargai mereka..
semua tu bukan nye boleh ditunjuk kan dengan hadiah..hanya setakat dengan ucapan pon sudah cukup menggembirakan hati ibu kite masing-masing..betul tak??betul tak??
hahah
ni la mak aku yang aku sayang buat selama-lamanya..



Saya sayang mak buat selama-lamanya..
maaf kan la kalo intan ade buat mak kecik ati..
I
love
you 
ever!!


Aku ucap kan selamat hari ibu kepada semua ibu di Malaysia!!!!




Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

No comments: