25 June, 2011

The Bestfriends~



Assalamualaikum blogger semua!Cerah nye pagi Ahad ni..hey,hey,,hey,,
aku nak tanye sikit.korang ...korang semua ade tak kawan baik?mesti ade kan..kan.,,kan?.kalau tak ade itu aku tak boleh nak buat apa lah..HAHA
oke..oke..aku nak start story mory nih..nak dengar tak?kalau tak nak dengar tak ape..tak kesah.. = ='
Kawan baik ni lebih senang dipanggil sebagai kawan yang paling rapat antara kawan-kawan yang lain tuh.
okeh faham?HAHA
Aku ade kawan baik yang dikira memng baik hati dan suka jaga hati aku..aku memang suka kawan dengan die nih..
kalau nak dikatakan nak cari kawan baik ni memang susah..kekadang ada yang suka menyakitkan hati kita,
tapi alhamdullilah aku dapat kawan baik yang suka jaga hati orang..
Waktu aku sedih dia selalu ada untuk dengar masalah aku..
walaupun aku dengan die baru setahun je berkawan baik tapi aku rase seronok sangat dapat kawan dengan die..
Kalau aku ade silap ke die akan tegur aku dengan cara yang baik..
heh..susah tau nak dapat kawan yang baik tau..tetapi bukan semua orang perfect kan..
semua ade kelemahan masing-masing..
jadi kalau ade kesalahan kawan baik korng,korng tegur lah dengan cara yang elok..mane la kite tahu kalau kite tegur dengan cara yang kasar boleh menyakitkan hati die..

Sampai disini sajalah story mory aku,,aku dah kekurangan idea nak menaip..HAHAHA!
cuma nak cakap hargailah kawan baik anda!
bye!bye!

-TAMAT-

Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

No comments: