22 January, 2012

Tangan aku sudah mula nak Bercerita~

Assalamualaikum semua!
Semua sehat ke?HAHA,,
dah lame tangan aku ni tak tekan keyboard ni semata-mata nak mengupdatekan blog aku nih,.
=,=
HAHA!!
sekarang ni tangan ni tak boleh tekan keyboard..tapi,,tapi,,
KENE PEGANG PEN!!
tahun ni aku mangsa PMR..dan merupakan tahun terakhir bagi PMR.!!.,,faham tak?
tak faham? meh aku cerita kan sikit..
cikgu aku cakap yang tahun PMR 2012 merupakan yang PMR yang terakhir..soooooo,,
soalan die mesti tahap gaban susah..
jadi tak boleh nak berfacebook or update blog..sob,,sob,,..T,T
tak ape la tahun ni je pun.
aku pun tak pasti samaada aku boleh buat ke tak PMR n tahun ni..
perghh..memang mendebarkan gile!!.boleh naik gile aku dibuat nye..buekk..><


Dah-dah lah tuh cik intan oi bercerita..~~
haahaha..

okeh-okeh...cerita memang kontot sbb aku memang tak ade benda sangat pon nak cite..HAHA

Haih macam mana lah aku nak buat ayat dalam karangan nanti..nak buat ayat dalam blog pon lambat..ni bah kan ayat dalm karangan..HAIH..

P/S-Korang semua doa kan ekk supaya aku mudah jawab PMR dan dapat keputusan cemerlang  nanti ekk..,,sayang korang!! dan follower aku yang sudi follow nih..HIKHIK.>,<


Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

1 comment:

Unknown said...

hai , awak di tag nama #intan sue'raya jom sertai g.a besar-besaran by o.s.m http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/tagging.html . hadiah berbaloi-baloi cepat review hadiah jugak .jom sertai .