29 March, 2011

dah lame x update blog..sibuk sangat sampai nak update blog sendiri pon lupe....ngan HM yng belambak~~
ngan itu lah..ini lah..haih..= ="
sebenar nya hari x de benda pon nak citer..saje nak merepek-repek kat sni jap..
huh~~result ujian bulan 2 memuaskan jugak la..
Allhamdulilah..aku dapat no 6 dlm kelas..aku risau jugak dpt nombor belas2..huh.naseb baek..^_^

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhh...tidak!!!!!
minggu depan ade pertandingan syarahan..aku kene masuk..dah la die punye syarahan panjang gile!!!
baru hafal satu perenggan..haih...
cepat betul mase..
haih risau betul aku..aku tkut..mula2 dah hafal sume syarahan tu..
nnti tiba2 naik pentas tngok orng sume dalm otak melayang..Sudah x ingat..mampus!!!
Ya Allah mintak2 la aku dpat ingat sume tu..Amin~~~

-TAMAT-
Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

No comments: