30 March, 2011

Hah??Pemilihan??

Assalamualaikum~~hahah..
hah..tdi time waktu BM kelas aku cikgu suruh buat karangan lebih 180 p.p
karangan ni untuk pertandingan Minggu Bahasa nanti..
hah???aku pon ape lagi buat lek lok..dapat hadiah tuh~~!!!
hahaha...
ni dah lari topik sebenar..haha
sebenar nye..tadi ade Kokurikulum..
pastu jumpa ngan Ustazah Ruzita..
die tanya aku
"waheeda boleh hafal x tekss syarahan??"
aku pon jawab..
"waheeda????ustazah name saya intan la..."sebenarnye waheeda tu kakak aku..
"dah ustazah..tpi x semua..baru dua setengah perenggan..heheh"
ustazah tanye lagi..
"intan rse2 nye bile boleh intan jumpa ustazah untuk syarahan ni??"
aku pon jwb
"erm...besok leh x ustazah??"
ustazah pon jawab
"oke oke oke...besok lepas balik skola.."
aku  ckp..
"okey!!"
pastu tiba2 ustazah ckp
"intan!...ade tiga orng nnti ustazah nak tengok..nnti ustazah nak tengok besok sape yng paling elok..ok??"
aku ckp..
"ok...hah??ustazah nak pilih??ohhh....ok ustazah"
kawan aku menyampuk..
"ala ustzah bagitau intan buat ape yang ustazah nak buat pemilihan..nnti intan buat x elok2..
die tu memng..haish"
aku pon ckp
"hahaha...heeheh."

yeah!!!!!!aku ingat kan betul aku kene masuk trus..rupenye2 ade pemilihan lagi..mungkin aku x terpilih kot.
lagi pun aku bkn nye pandai sangat bersyarahan ni..
kalo syarahan kat kawan2 padai le..syarahan main2..
lagi pon ni first time aku msuk pertandingan syarahan...hahaha!!!!!
kalo terpilih aku akan buat yang terbaek!!!

-TAMAT-
Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

No comments: