30 April, 2011

Contest blog saya comel kan??..=D

Assalamuailaikum???wahhh...!!!!first time aku update blog pagi2 bute..HAHA..hari ni update awal sbb hari ni aku akn sebok skit..okeh..sudah!!sudah!!!jom kite balik kepada tajuk entri...
Hari ni aku join contest lagi.tajuk contes nyew,...CONTEST BLOG SAYA COMEL KAN??blog aku nih comel kew???tak ape la..aku try dulu la ye..




okeh..ni syarat-syarat untuk menyertai nye

  1. jadi follower blog Nadd dan Tasha (WAJIB)
  2. tulis satu entry pasal contest ini dengan tajuk contest "belog saya comel kan?"
  3. paste-kan banner kat atas itu pada entry korang dan link-kan sekali
  4. tag kepada TIGA orang dan makesure dorang tau, okey?
  5. lastly, tinggalkan komen anda beserta URL blog pada entry blog Tasha atau entry di blog Nadd untuk memudahkan mereka terbang terus ke belog comel anda tu (:

TARIKH TAMAT: 12 JUN 2011


sekarang ni aku nak tag->
lagi seorng

owner contest->Tasha & Nadd

yang dah di tag tu..jom la join skali okeh???!!
doa2 la ye aku menang..


-TAMAT-




Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

No comments: