29 April, 2011

Hadoii!!!..lalai..lalai..!!!

Assalamualaikum bloggers..!!!!..Hari ni hari malang betul la bagi aku..T.T
tadi mula-mula datang sekolah memng la besh..tapi lepas tu..waktu balik kene marah ngan mak la..ngan kakak la..haish..ape yng aku buat semua x kene..erghh
then tadi aku nak buat Homework yang belambak..masa nak buat keje math..tibe-tibe kalkulator x de..
aku punye la cuak!!..dh la mahal kalkulator tu..
lalai betul aku nih!!!!lalai!!lalai!!!lalai!!!!
ni yang buat aku tension nih..!!!!
http://www.cute-smiley.com Harap2 x hilang la kalkulator aku tuh..Amin...
okehhhh...
tadi sambil on9 tngok la tv skali..aku tengok American Idol..pastu terdengar yang besok BRUNO MARS nak buat persembahan kat rancangan  American Idol...
huwaa!!!1x boleh lepas kan!!!!BRUNO MARS!!!!!
excited gile aku..nih..ahahhttp://www.cute-smiley.com
BRUNO MARS!!!!

              
                                          Hensem nyew!!!!!!!



-TAMAT-


Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

No comments: