22 April, 2011

Happy birthday to mommy!!



Hai bloggers sume~!!..pagi tadi aku ingat kan nak bangun pukul 12.00 pagi..saje nak wish birthday kat my mommy..tapi..dah telanjur tido sampai bangun pukul 6.00pagi..huhu..T_T
pastu kan bangun2 mommy tak ade..hah!!!..aku punye la terkejut mommy tak ade..
rupe2nye mommy pegi pasar nak bli barang nak buat jamuan hari ni..haha..

pastu tadi kat sekola tiba2 perut aku sakit..aku tak boleh nak belajar langsung waktu tu..rase nak menjerit je satu sekola tuh..uwekkk..T_T
naseb baek hari ni balik awal..kalo tak dah lame aku tepon bapak aku suruh ambik balik..hehe..
lepas balik sekola baru wish kat mommy..huhu..mommy kate x ape..
HIHI
perut masih sakit.rase macam nak tombok2 perut ni..kalo tumbuk lagi bertambah skit..ngok ngek tul..hah
pastu aku ngan kakak aku kemas umah..nnti nak buat jamuan..haha'


hah..ni untuk my mommy..sowy x de hadiah..ni je leh bagi..
-TAMAT-









Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

No comments: