28 May, 2011

Hate!!Hate!!

Assalamualaikum blogger semua!!
Hari aku bengang gile,,entah tiba-tiba kotak followers aku hilang tak tentu pasal.bile kotak followers tu hilang rase macam blog aku ni cacat semacam jeh.= ='
ape yang tak kene nye nih aku pon tak tahu..tadi aku setting balik kotak followers tu pon tak ade jugak..
Banyak juga kawan-kawan blogger aku yang merungut kotak followers diorang hilang..
haih..
Sabar je lah..

Heyhey..ade dengar tak lagu baru blog ni..??sedap tak???
hahahaha..sebenarnya aku minat ngan lagu dalam cerita Nora Elena tuh..
perghhh..besh uhhh cerita tuh..yang paling aku minat sedah semestinye  Hero cerita tuh..Aaron Aziz!!!
huwaa!!!Wo ai ni!!!


                                    korunk semua pon mesti minat kat Aaron Aziz..macho gile..huwaa!!!!


Nasib baik aku dah tak bengang sangat pasal kotak followers hilang
kalau tak.........erghhhh
k bye..
nak pegi makan cucur..sdap uhh mkn cucur petang-petang nih..

-TAMAT-




Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

2 comments:

Unknown said...

hari tu akak ader post pasal button follower ni..dia x mau guna Mozilla,guna Google Chrome ok pulak..dh keesokan harinya akak bukak guna Mozilla ader pulak..poning2..hehehe..skang dh ok balik kan...

Intan suraya said...

ohh..aah..sekarang ni dah elok..mase tu tak tau nak buat cam ne..ingat kan mula-mula sue ingat kan sue punye blog ade masalah..lepas tngok kat fb rmai blogger kate button follow depe hilang..tpi x pe..skarng dah elok..:)