13 June, 2011

Dah mula skola,dah mulalah belambak homework balik =="

Assalamualaikum..Apa khabar semua!!
okeh nampak tak TAJUK yang besar kedabak tuh?tak nampak?? aku rasa elok lah korang beli spec mata.
HAHAHA
Baru hari ni mula skola balik dari cuti 2 minggu sekola dah banyak homework dibagi..tak cukup2 ngan homework mase cuti tuh..= ="
cehhh..mau patah tangan aku ni sebab banyak menulis..korang tau tak dah banyak pen aku habis dakwat sebab tulis karangan banyak gile..wuuwhhh
tak pe la nak buat macam mana dah memang tu je pelajar2 selalu buat..
HUHU

Nak tanye sikit??Korunk perasan tak aku punye blog dah tukar warne??tak perasan??tak ape la..sape la nak tengok aku punya blog nih..HUHU..*dilema*
ape-ape je la..oke..tengok ni..
sabar naa..
Klik untuk tengok lebih besar

okeh..sebenarnye sebelum ni blog aku nih penuh ngan warne pink kan..tapi sekarang dah tukar warne.aku buat warne biru dan putih..
sebabnye dah bosan lah asyik warne pinky je..nak nampak laen skit..HIHI
kalau buruk jangan ngata kat sni..ngata kat dalam hati je..HAHA..

Bye-bye..!!nak buat homework yang belambak tuh..nanti tak siap kang susah..dah la malam ni nak tengok 
cerita JUVANA
bye
salam..^_^


-TAMAT-



Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

2 comments:

cik kacak said...

hyehye ,

HHI . sabor je lah dengan homework tu - huwaa

byebye , cik kacak ;)

Intan sue'raya said...

tu arr..sabo je la..
selamat malam..<3