09 June, 2011

Trip to KL~~!


Hoihoihoi!!haha..hye semua!!

Huwa!!rasa macam nak tercabut je semua anggota badan semua..huhu
wuuh..penat gile tahap gaban semalam,aku ikut pegi rombongan sekolah.best la jugak..
aku ngan dua orang kawan aku je yang join rombongan nih..
sebelum nak pegi tuh sempat la amik gambar dalam bas pagi-pagi buta.(pagi buta ke??)
whatever la...
ehhh..ni bukan aku..ni kawan aku..name die Sabrina

 ni lagi sorang.malu-malu pulak..= ="
name die Izwan

Pastu bila dah sampai KL kiteorng pegi kilang ajinomoto..best uhh..dapat tengok cam ne proses ajinomoto buat..tapi tak boleh tangkap gambar..cume leh tangkap kat luar aje,,HIHI
malas lah nak masuk banyak2..ni je aku nak masukkan..hehe

Then kiteorang pergi Petrosains..pewiit..!!!besh dow..aku memang kempunan pi situ..
excited gile-gile..memang ni first time aku pergi Petrosains..tapi tak guna betul kamera habis bateri..
memang bengang gile.erghhh!!naseb baek la kamera tu gile-gile..jap ok jap x..
dapat la aku tangkap gamabr sikit..

hah ni aku kat dalam petrosains..

hah yang ni aku saje edit..ok x??kalo buruk x yah tengok..skip je

haha..lepas tu aku jalan punya jalan sampai tak ingat dunia pastu sesat kat dalam  tu..aku tak tau jalan keluar..
T_T..pastu aku jalan je lah sampai jumpa..haha
sakit kaki aku macam nak tercabut..
tup.tup dah habis mase kat petrosains kiteorng pon naik bas..ingat kan terus gi I -City..
tpi disebabkan jalan sesak sbb waktu tu time orng balik kerja...jadi terus balik..uwekk tak sapat aku merasa pegi i-city


p/s: maaf la ye kalau gamabr bnyak sangat sampai tak boleh nak loading..sorry..love u all!!

                                                    -TAMAT-


Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

2 comments:

Pwincess said...

hwa , seronok yer jalan2 ;)

Intan suraya said...

haha..besh la jugak..tpi x dapt gi i-city..huhu..x pe la..^_^