29 June, 2016

Such a long time not updating

Assalamualaikum. Ohayooooo! 
HAHAHAHAHA 
ambik kau 2 tahun aku tak bukak langsung blog aku ni. pfffftttt


sekarang aku dah tamat habis belajar kat matrik melaka. have a great times at there. seriously i miss my wingmate, roommate, classmates, kuliahmate and lecturers
now i'm waiting tawaran masuk university. menganggur la aku jah. hahahahahaha
banyak sangat memori kat matrik melaka sampai sekarang aku tak move on lagi sebenarnya. alhamdullilah keputusan aku sangat membanggakan parents aku dan mncapai target aku. akhirnya tercapai jugak matlamat aku nak achived 4 flat atau dalam bm empat rata kau jah. hahahahahahahahaa



sally,hana,iman,wani,zara,atin,zati,aku =_=, ayu
farah,lokman,shahrul,malik,amin,iqmal
[arip,ummi ngan danesh je tak dok]

nah. ni hah classmates aku yang kuat drama, kuat bergosip, havoc semua ada. kadang2 menyampah dengan diorang. tapi sayang sebenarnya kat diorang ni. semua aku sayang. budak perempuan ke lelaki ke semua aku sayang. dah macam family aku walaupun spend time masa dgn diorang 10 bulan je. sobs sobs sobs terlebih feeling pulak bila menaip sambil dengar lagi infinite still i miss you. pffttt. dugaan apakah ini. HAHAHAHAHA DRAMA SIAK DRAMA. HAHAHAHA
okay dah, tak mampu nak menaip panjang2. penat puasa. HHAHAHAHAHAHAAHA
nanti sambung lagi ah citer kehidupan matrik ni ahahahah

BYEEEE

SELAMAT BERPUASA!!!! TAK LAMA LAGI NAK RAYAAAA. AAHAHAHAHA






Suke?like ler.kalau rajin komen sekali yaw.^^.

No comments: